والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

دو شعر از اولین شعر هایم

شعر شب امتحان :

همه دنیا رو من غم در برِستُم

زمغرب تا نهار در بسترِستُم


اگه ای امتحانو رو نگیری

به جون جفت سبیلت نوکرِستُم



شعر نمی ترسم ( برای کرکری قبل از دعوا هم خوبه ! ) :

امروز بپا خیزم و از کس نهراسم / هر کاو بترسد بود احمق و نادان

من بال بیارایم و از سخره نترسم / گر ترس کنم لیک ، شوم افسل مردان

من تیر نبینم که پر از بال نریزم / باشد که شود این سر لوحه رندان



نظرات 1 + ارسال نظر
عشق و زندگی یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://royayekhiyal.blogfa.com/

سلام وب زیبایی داری خوشم اومد خوشحال میشم به منم سر بزنی منتظرت هستم

ﺳﻼﻡ ﻣﻤﻨﻮﻥ
ﻭﺑﻼﮒ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺟﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد