والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

عالم خجسته !

در این عالم بی نظام و خجسته                 در این عالم بی پی و خام و خسته


نباشد نشان از دلی که رمیده                    ولی خشت مالند که گویی برسته


نباشد دوام اندر این عالم زشت                  نباشد دلی جز که آن دل شکسته


نباشد مرام و نباشد حیایی                       اگر بود در کس پر و بال بسته


ندانم چرا من دوام آورم دل                         ندانم کیم یک دو پای دو دسته


دو پای و دو دست و دو گوش و دو چشمم     یکی جمجمه عقل از آن بجسته


اگر هم که چیزی ز مغزم بمانده                   همینست که بینی همین پوست و هسته


همین است دیگر از این به نباشد                در این عالمی که عقابش نشسته


سعید از چه گویی تو نالان و خسته             کنی همچو زاغی دهان باز و یسته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد