والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

بهار خدا

کلاغ ها غار غار کنان با پر مشکی

طوطی زیبا پر آبی و زرشکی


سر تا سر آسمان آبی صافه

کلاغ برای بچه هاش لونه می بافه


باد ملایم از شمال مغرب و شرق

درختا در دریای باد می رقصن و غرق


سبز تر از همیشه باغ قصر دشته(1)

جوجه های کلاغه هم گرسنه گشته


گنجیشکا روی کابل برق آواز می خونن

بعضیا رو جاده باد دارن می رونن


این همه زیبایی که من دارم می بینم

با چشمم از باغ خدا میوه می چینم


نشانه ی یکیه اون بالای بالا

همون خدای عالی و دانا و والا




(1) در شیراز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد