والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

هشدار شو

در خانه بر گوشه نَشین بیدار شو بیدار شو

باده همی بر گوشه نِه هشیار شو هشیار شو


در راه خوبان چون شدی تکرار کردن واجب است

در راه بی دینان ولی انکار شو انکار شو


در پاسخ لا مذهبان از هر چه می تانی گذر

لیکن ولی  اما و چون زنهار شو زنهار شو


تیر آهن و سیمان گچ از بن بساز و طاق شو

سقف و در و هفده ستون دیوار شو دیوار شو


با یاد او آغاز کن از دل همی آوار کن

در آخرش از هر بدی بیزار شو بیزار شو


من خود ضعیف و جاهلم در ره همی من کاهلم

نالم چرا گویم به خود هشدار شو هشدار شو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد