والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

مجبور من آزادم ... !

از پاره شب روشن از نور من آزادم                          از این نفس خسته از دور من آزادم 


در تاریکی ام اما از ذوق دیار تو                                از این همه تاریکی از شور من آزادم 


من کور بدم اما نور تو درونم بود                             گفتم که خیالی نیست از نور من آزادم 


این نوری که می گویم آن نور که بینی نیست           از نوری که می گویم مستور من آزادم




مستور من آزادم دانی که چرا هستم                     چون بر اثر نور دستور من آزادم 


آن نور که می گویم از قعر صدایم بود                        من از اثر اسمش از زور من آزادم 


با این که نباشد فصل بین شب و روز من                   با این همه از روز کنکور من آزادم 


ای حیله گر خسته ای مفسد پر بسته                      زینان که خودم بودم مجبور من آزادم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد