والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

به یک نیمه نظر ای دوست بنازم من چه ها کردی

به یک نیمه نظر ای دوست بنازم من چه ها کردی

کشیدی تیغ شمشیرت زدی و خون بپا کردی


بود زه آن دو مژگانت که تیرش برق چشمانت

زدی بر قوس ابرویت کشیدی و رها کردی


بنازم خوش رها کردی زدی در عمق قلب من

نگو دیگر خطا کردی اگر گویی جفا کردی


بدان زهر و بدان تریاق بگیرند هر دو از ماری

زدی نیش و بسوزاندی زدی دیگر دوا کردی


توی افسونگر جانم که مس بودم طلا کردی

ندانم مهربان اینک چه زیبا کیمیا کردی


بود دوری ز تو داغی که چون افتد بر این قلبم

بسوزاند همه آفاق چه حونین مبتلا کردی


چو عشقت رفت در این پیکر حریفت نیست دو صد لشکر

نداند گر کسی گوید که گندم آسیا کردی


دلم اول صفا دادی تو سنگش را جلا دادی

به دوم تش زدی جانم بر آن باد فنا کردی


همه این ها اگر کردی خدا را شکی می گویم

سعید هم از تو ممنون است که دستش را حنا کردی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد