والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

والتّین

سلام من محمد سعید آریافرد متولد 72 اعزامی از شیراز ! قصد دارم شعر هام رو اینجا بنویسم

مرگ

لعنت به سگ های پست روزگار

و دندان هایی که استخوان های مردان را می شکند

نفرین بر او

که استخوان های مرا شکاند

شکستن استخوان درد دارد

دیگر تکان نمی توانم بخورم

هر تکانی از من درد هایم را بیشتر و جراحت ها را سخت تر می کند

ای استخوان شکسته چاقوی جوارح من

تو پیش از این حرکت من بودی و حال زجر منی

مرگ کی فرا می رسد کی

مرگ از این زندگی بسیار راحت تر است

بیا ای لحظه شیرین بیا ای خنده ملیح روزگار بر چهره چرکیده ام بیا ای پایان گریه ها شروع خنده

نگو جوانی که جوانی ندیده ام نگو کم سن و سالی که هزار سال بدبختی کشیده ام

بیا نگار من

نظرات 1 + ارسال نظر
مادر سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 03:02 ب.ظ http://barbara2009.blogfa.com/

قدمى که براى تحصیل علم بر مى‏دارید، قدمى هم براى تحصیل معنویات و تقوى بردارید

این اصطلاحات خشک اگر بدون تقوى و تهذیب نفس باشد، هر چه بیشتر در ذهن انباشته گردد، کبر و نخوت در دایره نفس بیشتر توسعه مى‏یابد. و عالم تیره بختى که باد نخوت بر او چیره شده، نمى‏تواند خود و جامعه را اصلاح نماید و جز زیان براى اسلام و مسلمین نتیجه‏اى به بار نمى‏آورد و پس از سال‏ها تحصیل علوم و صرف وجوه شرعى، برخوردارى از حقوق و مزایاى اسلامى، سد راه پیشرفت اسلام و مسلمین مى‏گردد و ملت‏ها را گمراه و منحرف مى‏سازد و ثمره این درس‏ها و بحث‏ها و بودن در حوزه‏ ها این مى‏شود که نگذارد اسلام معرفى گردد، حقیقت قرآن به دنیا عرضه شود، بلکه وجود او ممکن است مانع معرفت جامعه نسبت‏ به اسلام و روحانیت گردد.
من نمى‏گویم درس نخوانید، تحصیل نکنید، باید توجه داشته باشید که اگر بخواهید عضو مفید و مؤثرى براى اسلام و جامعه باشید، ملتى را رهبرى کرده به اسلام متوجه سازید، از اساس اسلام دفاع کنید، لازم است پایه فقاهت را تحکیم کرده صاحبنظر باشید; اگر خداى نخواسته درس نخوانید، حرام است در مدرسه بمانید; نمى‏توانید از حقوق شرعى محصلین علوم اسلامى استفاده کنید. البته تحصیل علم لازم است، منتها همان‏طور که در مسائل فقهى و اصولى زحمت مى‏کشید، در راه اصلاح خود نیز کوشش کنید. هر قدمى که براى تحصیل علم بر مى‏دارید، قدمى هم براى کوبیدن خواسته‏ هاى نفسانى، تقویت قواى روحانى، کسب مکارم اخلاق، تحصیل معنویات و تقوى بردارید (2) .
پى‏ نوشتها:
1. برگرفته از کتاب جهاد اکبر.
2. حضرت آیت‏الله العظمى حاج شیخ عبدالکریم حائرى یزدى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد